Coronițe de poveste și dispoziție florală

Revin pe blog după o absență îndelungată pentru a împărtăși cu voi povestea proiectului meu de suflet care treptat capătă contur și cel mai important, o direcție.Voi încerca să am postări periodice odată cu fiecare experiență de crafting.

Contează foarte mult cum îți spui azi povestea-a mea implică „a fi”, concret a fi femeie și fiecare femeie își construiește feminitatea în funcție de povestea personalității ei.Ca orice domeniu al activității noastre și feminitatea este o zonă care necesită un proces permanent de educație;eu o situez între artă și dezvoltare personală.

Aici s-ar încadra și proiectul meu-AncientCraft este una din modalitățile pe care le-am găsit de a îmbina utilul cu plăcutul, o cale de acces spre explorarea feminității,crafting/handmade, pasiune și educație așa că veți gasi accesorii-simbol pentru toate arhetipurile feminine.

Acesta este un început care înflorește frumos,de aceea îmi aliniez gândurile cu faptele și vă atașez colecția florală de anul trecut și anul acesta;o nebunie florală cu oameni frumoși cărora le aduc un car de mulțumiri-Andrei și lui Cătălin, două suflete formidabile, Iuliei și lui Marius,fantograf iscusit la Fantographie.

Această prezentare necesită JavaScript.

O parte din accesoriile rămase din această categorie le puteți găsi aici.

 

O primăvară energică,tuturor!

Ștefania

 

 

 

Galerie | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

